Keresés a blogban és máshol

2012. március 2., péntek

függvénytáblázat X. - konstans


Sokféle jelzőt kapcsolhatsz (többek között akár) egy könyvhöz.
Ezek közül némelyeket igen elgondolkodtatónak tartok. Egyértelműen nem a könyvről gondolkodtat el ...

" -Épp most olvastam ki, rövid volt, egy óra alatt végeztem vele."
- ezt a mondatot túl sokszor hallottam már. Természetesen általában (logikai változó: Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg) című könyvéhez fűzve.

(Csodás volt ... blabla...blabla..blabla ...
... arról szólt: blabla ...
tökéletesen értettem: blabla...,
 a rókás rész milyen igaz: ... blabla ... blabla... blabla...blabla...
ez a könyv nem való: blabla)


- A rajzok.
(A rajzocskák ... ja, persze, aranyosak ... blabla... blabla... )
- Furcsák. A rajzok. A kis herceg sálja.
(???)
- Szinte minden rajzon lobog a nyakában.
(...)
- Mindig ugyan úgy, egyforma irányba.
(...)
- Kivéve három helyen. Vajon véletlen? ...
(...)
- ... a kopár bolygónál; a rózsa-lugasnál; és a falon, a kígyónál.
(...)
- Olyan diplomatikusan mondtad az előbb, kiknek (nem)való (ez) a könyv? ...
(Ööööö...)
 Á, semmi gond, nekem is mennem kell, dolgom van ...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése