Keresés a blogban és máshol

2012. június 10., vasárnap

Phases I.

Vannak egészen ártatlan tárgyak. Csak állnak az asztalon... Furcsa, de fázis jelzők olykor...

Poharak...

Egy.
Katasztrófa - és/vagy magad iszol.
Kettő.
Hajaj, gondolatok - vagy baráttal poharazol.
Három.
Támad az erő - és/vagycimborák sokszorozzák.
Négy.
Semmi sem jó - és/vagy haverok, buli van.
Több.
... no comment

Erről akartam egyszer kicsit többet írni, megtámogatva egy filmecskével. Aztán letettem róla. Egy film-darab megmaradt.
Gondoltam, az jó lesz az árverésre, hogy a stampedliket bemutassam. Aztán rájöttem, még sem jó ötlet. Kevertem egy másik reklámot.
Ezt viszont valahogy nem volt kedvem kidobni. Talán maradt benne egy kis mondanivaló.

**********************
Egy.
Katasztrófa - Kettering
Kettő.
Hajaj, gondolatok - I won't say Adieu
Három.
Támad az erő - Szél viszi messze
Négy.
Semmi sem jó - Mi van velem
Több
... - Mikor a vodka

**********************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése