Keresés a blogban és máshol

2013. október 2., szerda

Tél, kandalló, hintaszék ...

Megjöttek a szürke napok - hosszú esték - mint máskor is. Tökéletes idő, a sok félbehagyott dolgot befejezni, mert verőfényes napokon ki a francnak volt kedve a monitor előtt ücsörögni? Legalábbis a piszmogósabb dolgok miatt. Már rég terveztem, hogy a sorozatok közül jónéhányat évadonként összehúzok egy-egy tokba, mert egész egyszerűen már túl sok helyet foglalnak el a dvd-k. Egyikhez-másikhoz a képeket is gyűjteni kezdtem, alapanyagként, lévén a régi borítók attól kezdve már csak szemétre jók. Belenéztem az első poros ("B" - mint Buffy, a vámpírok réme) mappába, mit is hagytam benne... azután piszmogni kezdtem az ott talált képekkel és szöveges feljegyzésekkel. Eddig jutottam.  Gondolom, ez is haladás.











A borítók 18 mm-es dvd-tokhoz vannak tervezve! (Caution: These are the covers 18mm dvd box!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése