Keresés a blogban és máshol

2014. szeptember 19., péntek

Az emlékek őre –The giver

Az emlékek őre, 2014

97 perces, amerikai dráma, scifi.
Rendezte: Phillip Noyce

Jeff Bridges – The Giver

Meryl Streep – Chief Elder

Brenton Thwaites – Jonas

Alexander Skarsgard – Apa

Katie Holmes - Anya
Odeya Rush – Fiona

Cameron Monaghan – Asher


A filmről rögvest az jutott eszembe, hogy az Equilibrium és a Szikraváros forgatókönyvét bedobták egy mixerbe és Az emlékek őre folyt ki, mint végeredmény:






soundtrack



Ordinary Human  /Átlagos ember/


Ma tettem egy sétát a felhőkön
Ma tettem egy sétát a felhőkön
Régebben csukva tartottam a szemeimet
De most már egyenesen lefelé nézek.
Ma változást éreztem az ereimben
Ma változást éreztem az ereimben
Régen én voltam egy árnyék
Most egy árnyék kiáltja a nevem
És a napfényben esküdni mernék
Hogy mindannyian ugyanolyanok vagyunk.
De én csak egy átlagos ember vagyok
(Átlagos szokásokkal)
Csak egy átlagos ember vagyok
De ma nem érzem magam olyan átlagosnak
Egy tökéletes semmi képe vagyok
Néha gyógyítok
A tökéletes ember képe leszek
Még mielőtt ma lemegy a nap
Ma változást éreztem az ereimben
Ma tőlem mindannyian félni fognak
Régen én voltam egy árnyék
Most egy árnyék kiáltja a nevem
És a napfényben esküdni mernék
Hogy mindannyian ugyanolyanok vagyunk.
De én csak egy átlagos ember vagyok
(Átlagos szokásokkal)
Csak egy átlagos ember vagyok
De ma nem érzem magam olyan átlagosnak
Egy tökéletes semmi képe vagyok
Néha gyógyítok
A tökéletes ember képe leszek
Még mielőtt ma lemegy a nap
Csak egy átlagos ember
De ma nem érzem magam annyira átlagosnak
Béke lesz ma este a városban
Ma este béke lesz a városban
De amikor elmegyek
Remélem, megértik majd.
Ma este béke lesz a városban
Béke lesz ma este a városban
Amikor elmegyek,
Remélem, megértik majd.
Csak egy átlagos ember
(Átlagos szokásokkal)
Egy átlagos ember vagyok
De nem érzem ma annyira átlagosnak magam
De amikor elmegyek
Remélem, hogy megértik majd.





 

Első rész: Az emlékek őre
ebook – a forrásfájl lehetőségei szerint optimalizált pdf
emlékek őrzője borítókép



Második rész: Valahol, messze
ebook – forrásfájl pdf
valahol, messze borító




Harmadik rész: Hírvivő
ebook – forrásfájl pdf
hirvívó borító

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése